یک فایل یک فایل

اطلاعیه فروشگاه

اطلاعیه به دارندگان حسابهای بانک ملی : باتوجه به اینکه سقف حداقل خرید کارت های بانک ملی مبلغ 5000 تومان میباشد لذا برای خرید مبالغ کمتر از 5000 تومان از کارت های سایر بانک ها استفاده نمائید .... پس از پرداخت موفق لینک دانلود به طور خودکار در اختیار شما قرار میگیرد و به ایمیل شما نیز ارسال میشود. با تشکر

دانلود مقاله کامل درباره مهندسي مجدد

دانلود مقاله کامل درباره مهندسي مجدد

 

 

 

 

 

 

لینک پرداخت و دانلود *پایین مطلب*

فرمت فایل: Word (قابل ویرایش و آماده پرینت)

تعداد صفحه :49

 

بخشی از متن مقاله

فهرست مطالب

عنوان                                                                                             صفحه

   

مقدمه …………………….…………………………………………………………………..1

مهندسي مجدد چيست ؟ …………………….…………………………………………3

تفاوت مهندسي مجدد و بهبود تدريجي …………………………………………..6

ساختار سازماني و طراحي ساختار …………………..…………………………16

عدم قطعيت ……………………………………………………………………………….16

تخصص گرايي …………………….……………………………………………………17

وابستگي ………………….……………………………………………………………….17

متغيرهاي طراحي سنتي …………………….………………………………………20

ساختار …………………...………………………………………………………………20

فرآيند هاي كاري ……………….…………………………………………………….20

ارتباطات ………………..……………………………………………………………….20

روابط ميان سازماني ………………….……………………………………………23

سازمانهاي تي شكل ……………….………………………………………………..26

مراحل طرح ريزي سازمان تي شكل ……………..………………………….30

عنوان                                                                                   صفحه

اشارات ضمني …………………………………………………………………………41

نقش افراد در سازمانهاي فناوري اطلاعات - محور ……………..……….44

سازمانهاي سنتي با عناصر الكترونيكي ………………………………………44

ايجاد شكلهاي جديد از سازمان ………………………..……………………….45

 

مقدمه

گسترش سازمان ها ، پيچيده شدن فعاليتها ، ورود رقباي جديد به صحنه تجارت ، گسترش فعاليت سازمان ها از نظر جغرافيايي ، كمرنگ شدن مرزهاي جغرافيايي در فعاليت هاي كسب و كار، شكر گيري اقتصاد جهان و جهاني شدن روندي بود كه در طي چند دهه به مرور برسازمانهاحاكميت يافت و سازمان ها نيز بالاجبار به طراحي ساز و كارهايي پرداختند كه بتوانند خود را همگام با تغييرات سازماندهي و ادامه حيات دهند .

سازمان ها دريافتند كه شيوه هاي سنتي كسب و كار ديگر پاسخ گويي شرايط محيطي نوين نيست و در صدد برآمدند تا شيوه ها و سياست هاي سنتي خود را كنار گذاشته و با بهره گيري از فرصتهاي به وجود آمده حاصل از رشد وگسترش فناوري و به طور خاص فناوري اطلاعات ، فعاليتهاي خود را بازنگري و به صورت كارآ و اثر بخش طراحي كنند .

فشارهاي محيطي بر يك سازمان را مي توان در سه بعد مورد بررسي قرارداد كه به 3C’s معروف هستند .(Hamer  &  Champy 1993)

*** متن کامل را می توانید بعد از پرداخت آنلاین ، آنی دانلود نمائید، چون فقط تکه هایی از متن به صورت نمونه در این صفحه درج شده است ***


اشتراک بگذارید:


پرداخت اینترنتی - دانلود سریع - اطمینان از خرید

پرداخت هزینه و دریافت فایل

مبلغ قابل پرداخت 2,960 تومان
(شامل 20% تخفیف)
مبلغ بدون تخفیف: 3,700 تومان
عملیات پرداخت با همکاری بانک انجام می شود
کدتخفیف:

درصورتیکه برای خرید اینترنتی نیاز به راهنمایی دارید اینجا کلیک کنید


فایل هایی که پس از پرداخت می توانید دانلود کنید

نام فایلحجم فایل
file22_1814750_2926.zip30.3k





آخرین محصولات فروشگاه

محبوبترین محصولات